maandag 5 april 2010

Weer het lijkt niet op te houden !!

21 okt 2009
Het is alweer 2 weken geleden dat Ferenc door de MIBG scan moest we gingen er woensdag ochtend naar toe hij was om 10.30 aan de beurt zeiden ze maar het werd gewoon 11.30 een beetje engelen geduld moet je daar wel hebben. En de scan duurt al zo lang. Deze keer ging het even anders als de afgelopen 4,5 Jaar we konden niet meer meekijken op de PC dus dat vonden we al helemaal niets heb je er verstand van inmiddels en zetten ze die schermen wit dus ik was al aardig gepikeerd ook vanwege het wachten en dan kan je niet meer mee kijken. Nou dan maar wachten tot die scan klaar is maar dat duurde ook langer als normaal want ze waren bij zijn knieen toen had ik al een vermoeden ik vroeg hoelang nog nog 2 minuten ik zeg zijn onderbenen en voeten moeten ook, Oh hier staat Bodyscan, nou volgens mij moet al 4,5 Jaar heel zijn lichaam zei de andere plaatjes kijken en idd alles moest erop nou dan moet er weer een arts komen omdat te beoordelen duurt weer langer nou toen nog zijn knieen een keer apart en ook nog zijn hoofd aan beide kanten. He he na al 3 uur in het ziekenhuis was de scan eindelijk klaar. Maar het protocol was nog meer veranderd normaal kwam de arts kijken of de plaatjes gelukt waren en dan mocht je gaan nu moesten we de wachtkamer in en dan zouden ze komen vertellen of de plaatjes goed waren ik zeg 10 minuten en dan ben ik weg dan bel je maar zit hier al lang genoeg. Na 7 minuten kwam ze weer of we nog even mee wilden komen ik zeg is het weer niet goed, dat ga ik hier niet bespreken in de wachtkamer mevrouw nou mij maakt het niks uit hoor ben wel wat gewend. Nou ze wilden nog een plaatje van zijn blaas maken want ze zagen weer een plekje nou daar gaan we weer. Weer een plaatje van 10 minuten en we konden weer de wachtkamer in en weer wachten en toen kwam de Arts de plaatjes waren gelukt en kon er een verslag van maken ik vroeg is dat plaatje van die blaas dan nu wel goed ja daar kon hij geen uitspraak over doen ik zeg nou dan is het dus weer fout ben ook maar gelijk weggelopen ik wist weer genoeg.
Vrijdag moesten we we weer naar Beishuizen en die vertelde idd dat er weer een plekje te zien was naast de blaas en iets licht in zijn hoofd maar dat is niet duidelijk. Hij heeft afspraak gemaakt voor 3 Nov Mri Scan van zijn hoofd.

Zaterdag 10 oktober hadden we weer de VILLA JOEP dag en daar was ook Prof. Versteeg die man kwam uitleggen over de onderzoeken die er lopen die man is al 19 jaar bezig met onderzoek naar Neuroblastoom en de laatste 5 Jaar boeken ze pas wat vooruitgang. Maar er gaat nog wel heel wat jaren overheen voordat ze deze ziekte uit kunnen bannen.

Ik ben die dag ook verkooppunt geworden van de olifanten dus als jullie een olifant willen en in Limburg is Leona (mijn zus) verkooppunt geworden.
Email adres is te vinden op www.villajoep.nl



De superzachte Villa Joep Olifant is gemaakt door Happy Horse, het merk dat al meer dan veertig jaar knuffels bedenkt en maakt.
De Olifant kost € 9,95
Van elke Villa Joep Olifant gaat 30% rechtstreeks naar onderzoek.



Cadeautip!

* Leuk in een Kerstpakket
* Cadeau voor bij geboorte
* Ondersteuning van uw acties
* met uw eigen label/logo!


En dat is nog niet het enige vorig jaar ben ik in Vlaardingen geweest
bij Spin for Life en daar was iedereen aan het spinnen voor het goede doel. Dus ik dacht volgend jaar ga ik ook mee doen. Het is een landelijk spektakel met 60 sportcentra van de VES Sportscholen.
Met als doel 500.000,- EURO bij elkaar te spinnen voor het goede doel.
Ik heb al een heleboel fietsers bij elkaar als het goed is gaan we 10 fietsen vol krijgen. Wij gaan in Vlaardingen spinnen bij sportschool Tino Hoogendijk in een grote sporthal met 150 fietsen 8 uur lang.
Ja en dan komt het volgende we moeten natuurlijk ook SPONSORS hebben. Je mag zelf weten hoeveel je geeft ieder bedrag is welkom dus wie wil sponseren kan zich bij mij melden.

Het Spin for Life weekend is 19,20&21 Maart 2010
Voor meer informatie: Kijk op www.ves.nl

Nou dat was de Villa Joep dag. En de week begon weer dinsdag eerst weer een MRI Scan en vrijdag weer naar Beishuizen Donderdag had Prof. Nowak van de bestraling al gebeld op we nog een intake gesprek wilden ik zeg lijkt me niet echt nodig weet allemaal we hoe het gaat nou dat vond hij eigenlijk ook.
Vandaag zijn we weer naar het Daniel den Hoed geweest voor CT Scan om de plaats goed te bepalen en tatoo puntjes gezet ik denk dat Ferenc het jongste kind is met zoveel tatoo puntjes, en volgende week woensdag de 1e bestraling weer.


Marina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten