maandag 5 april 2010

Controle

18 febr 2010
Nog even snel een korte blog voordat we weggaan vanmiddag even op controle geweest. Er was een beetje verwarring de een zij vingerprik de ander Bloedafname uit de PAC nou het is dus bij een vingerprik gebleven. De bloedwaardes waren goed een HB van 6,5 de dokter was tevreden. Hij zei tegen me dat hij het wel een beetje rustig aan moet doen van de week ik zeg vertel het hem maar want naar mij luistert hij toch niet. De dokter zei naar mij ook niet ik zeg allicht meer als naar mij nou hij heeft Ferenc alles netjes uitgelegd en ik ben benieuwd. 1 Maart staat de volgende controle weer op de agenda. Ben nog even over de Antilichaamtherapie begonnen maar eerst dit afmaken zei de dokter en dan gaan we weer verder. Het zou zoiezo beter zijn als die behandeling naar NL komt anders kan ik n half jaar in Philadelphia gaan zitten nou daar zit ik ook niet echt op te wachten. Ik ga snel naar mijn bedje want ik moet rond 6 uur in Gorinchem zijn om Frank van boord op te halen en dan rijden we gelijk verder.

Iedereen trouwens bedankt voor de vele reacties vind het erg leuk om allemaal te lezen en tot over 1 week.
Alice bedankt dat je vanmiddag Romain zijn zwemles hebt gedaan had ik net weer ff wat meer tijd. Volgende keer ben ik aan de beurt.


Marina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten