maandag 5 april 2010

Kuur 2 Dag 3

10 mrt 2010
Even tussen neus en lippen door nog een blog tikken want iedereen is toch wel erg geintresseerd merk ik en ik vind het ook leuk om de reacties te lezen dus ga ik maar weer tikken.
Vanmorgen liep alles op rolletjes we waren binnen de 20 min in R'dam en het parkeren was ook geen probleem.
En wat denk je de dokter stond ook al klaar om hem aan te prikken overal zat de emla maar er was maar een plaats nodig want het ging gelijk goed Het zit nu aan zijn linkerarm dat is iets handiger.
Verder hetzelfde ritueel pillen, infuus en klaar is Ferenc. Het infuus zit er nog in maar hij vindt het niet echt prettig

Het is te hopen dat de medicijnen net zo goed werken als dat het op zijn gedrag en humeur werkt dan komt het wel goed denk ik.
Ik denk dat hij het niet eens bewust doet maar dat het gewoon een bijwerking is dat was vorige kuur namelijk ook en volgende week is het weer goed.
Nog maar een foto gemaakt met zuster Nel voor op de blog ziet er wat gezelliger uit een foto erbij.



Zo Ferenc gaat ook is 'n keer naar bed die heeft voetbal Real Madrid - Olympic Lyon zitten kijken maar hij heeft belooft dat hij morgenvroeg zonder mokken zijn bed uit komt.
Zo en die Fysiotherapeut heeft me gister flink pijn gedaan mijn armen doen nu nog meer pijn.
En morgenavond moet ik om 18.30 in Ede zijn voor een bijeenkomst van Villa Joep

Marina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten