woensdag 7 april 2010

Kuur 3

Gisteren zijn we weer begonnen met kuur 3 omdat het maandag 2e paasdag was zijn we een dagje later begonnen met het gevolg dat we nu ook zaterdag moeten.
We waren niet zo heel vroeg want Ferenc had gister nog een vrije dag op school en hij was logeren bij Mike en toen ze wakker waren heb ik ze opgehaald en zijn we naar het Sophia.
Mike is ook meegegaan ff gezellig en kon hij zien hoe het er allemaal aan toe ging en op de Playstation spelen.




Hij moest nu voor het eerst aangeprikt worden op zijn nieuwe PAC maar hij werkte gelijk.
Ik vond het wel een beetje eng ik had niet echt het idee dat de wond al goed dicht was maar ze hebben er nog een nieuw zwaluwstaartje opgeplakt.
Marian kwam weer nieuwe papieren brengen voor de kuur wat bijgehouden moet worden en die van de vorige kuur weer inleveren. Ik zeg heb eigenlijk weinig te melden hij heeft gewoon nergens last van er zitten nu 4 kinderen in die studie en ze hebben allemaal hetzelfde beeld dus dat is wel een goed teken. Toen we klaar waren moest natuurlijk de naald er weer uit want hij wilde voetballen
We zijn thuis gekomen en is heel de middag weer buiten geweest op de trampoline voetballen en s'avonds nog naar de training bij zijn eigen team.
En dan is het inmiddels avond en dan is er weer Champions League dat wil die dan ook nog zien maar dat is iedere keer weer een hele discussie want dan lig je niet echt op tijd in bed.
Maar met al die mannen in huis die allemaal voetbal gestoord zijn word ik ook nog is een bal volgens mij.
Vanochtend weer hetzelfde ritueel rijden aanprikken, pillen, infuus, naald er weer uit en naar huis.
Het is eigenlijk niet te geloven maar hij is heel de middag weer buiten geweest fietsen voetballen en dan s'avonds gewoon weer met Mike mee trainen.
en dan weer de discussie Champions League maar ik heb gewonnen ze lagen vroeg op bed.
Op naar dag 3

Marina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten