maandag 5 april 2010

Goed nieuws !!!

7 maart 2008
Vandaag was de dag, Ferenc is eerst gewoon naar school
gegaan want hij mist al zoveel dat als we op vrijdag naar de dokter moeten dat we dat maar naar schooltijd doen. Om 11.45 was hij uit en zijn we gelijk naar Rotterdam gereden
We waren niet echt zenuwachtig op een of andere manier hadden we er een goed gevoel over.

We moesten even wachten en toen kwam de dokter of we nog 5 min. konden wachten hij moest even naar boven ik zei alleen als je goed nieuws hebt anders niet We stonden nog op de gang en hij zei ik heb GOED NIEUWS er ik niets meer te zien op de MIBG scan. YES ik zei je mag van mij wel 10 min. naar boven wij wachten wel.

Toen hij terug kwam wilde hij gelijk weten hoe de wintersport was geweest en hoe Ferenc er het van af had gebracht. We hebben het eigenlijk meer over de vakantie gehad want het goede nieuws wisten we al.
We hebben het nog even over de scan gehad. De MIBG scan was helemaal goed het plekje op zijn heup waar hij 9 kuren voor heeft gehad was helemaal weg en laat het nu ook maar eens weg blijven
Hij heeft nog met Dr van Noesel overlegd en de MRI scan en de SMS scan gaan gewoon door ook al denken ze dat het niets is.
Woensdag is de MRI scan en vrijdag belt hij voor de uitslag.



Liefs Ferenc en Marina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten