maandag 5 april 2010

Kuur 2 Dag 2

9 mrt 2010
Vanochtend werd Ferenc wakker en het halve verband lag eraf een beetje wild geslapen denk ik. Alles weer ff netjes gemaakt dat het weer goed zat, lunchpakket gemaakt dat nemen we altijd mee naar het ziekenhuis Romain naar school gebracht en toen naar Rotterdam maar het was weer bingo op de nederlandse wegen 1 uur nodig gehad waar ik normaal nog geen 20 min over doe. Om 10.00 waren we op de poli Ferenc zijn pillen gelijk genomen na 'n half uurtje begon hij aan zijn ontbijt 2 boterhammen en een stuk skivlaai van de bakker uit Maasbracht die vind hij zo lekker. Hij heeft een potje dammen gedaan met Conraldine en om 11 uur het infuus eraan en om 11.30 zat het er weer in. Ik vroeg aan de zuster of ze nog een extra verband had voor vannacht om over het infuus te doen omdat alles los was gegaan, maar toen werd Ferenc ff boos ik had beloofd dat de naald er vandaag uit mocht en hij liet het niet zitten het is maar goed dat mijn reactievermogen goed is anders had ik een potlood tegen mijn hoofd gehad zo kan hij dus ook zijn. De zuster heeft nog van alles geprobeerd dat hij het liet zitten maar het moest eruit want hij wilde vanavond trainen toen hebben ze het er maar uit gehaald. In die tijd kwamen ook de Clinic Clowns toen was zijn bui weer over.



Clinic clowns

Om 12.00 stonden we buiten maar toen moest ik opschieten want ik moest om 12.30 bij de Fysio zijn
Ferenc thuis afgezet die wilde chillen hij had geen zin om naar school te gaan daar is hij toch wat te moe voor. Ik naar de Fysio voor mijn armen en wat bleek mijn armen zijn overbelast teveel gedaan ik noem het maar 'n haakarm.
Hij is vanavond lekker naar de training geweest en voor zaterdag staat er weer een wedstrijd op de planning.
Morgen zal het wel wat langer duren want eerst moet er een arts komen om het infuus aan te brengen.
Kijken of ik vanavond wat vroeger naar bed kan maar eerst nog in en dan op het matje en dan lekker

Tot Morgen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten