maandag 5 april 2010

Dag 4

11 Febr 2010
Ja het is eigenlijk wel iedere dag een beetje hetzelfde maar toch net ff anders.
Vanochtend dus weer hetzelfde verhaal ik ga Romain naar school brengen ik heb Ferenc wakker gemaakt ik zeg nog tegen hem ik breng Romain naar school als jij nu ff wakker wordt en je eigen aankleed dan kunnen we gelijk door. Nou wat denk je ik kom terug ligt meneer nog gewoon te slapen
Hij houdt wel heel erg van zijn bedje. En hij is s'morgens niet zo van de actie dus eerdat hij is uit bed was. Nou hup snel naar Sophia komen we daar lekker aanschuiven bij de parkeergarage wat een drukte is het daar altijd. Om 10.15 waren we binnen en hetzelfde als iedere dag pillen, aanprikken na 'n half uur het ontbijt weer 2 donuts en een kitkat.
Om 11.20 Infuus eraan en een spelletje doen met Conraldine



Voor je het weet is het half uur voorbij en gaat de naald er weer uit. Carina (zuster) wilde nog een poging wagen of de naald erin bleef maar Ferenc dacht er nog niet aan. Hij is vanmiddag weer is naar school geweest en ik was precies weer op tijd bij Romain zijn zwemles 
Vanavond hebben we op het internaat carnaval gevierd het was erg gezellig en druk. Romain heeft nog een prijs gewonnen hij was als beste verkleed hij was Spiderman en helemaal geschminkt.

Marina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten