maandag 5 april 2010

Goed nieuws eindelijk !!

8 nov 2009
Het wordt weer even tijd voor een update van de afgelopen week.
Deze week stonden er 4 bestralingen een MRI scan en een bezoekje aan de dokter in de agenda voor de uitslag en dan ook nog de Cranio Sacraal Therapie. Dan heb ik het alleen nog maar over de afspraken van Ferenc. Maar we hebben nog 2 boys die ook van de ene sport naar de andere moeten en ga zo maar door. En ons zelf natuurlijk niet te vergeten. Frank nog naar de beurs en nog naar boord, dus afentoe denk ik wel is dit is toch niet normaal al die afspraken.
Maar maandag ging de week weer vrolijk beginnen met al die afspraken in het vooruitzicht. Eerst maar is zorgen dat alles op tijd op school is want dat vindt ik ook altijd heel wat. Dan om 10.30 Ferenc uit school halen voor de bestraling en om 13.00 zat hij weer in de klas. Dinsdag was de MRI en de bestraling we waren om 14.15 al in het ziekenhuis voor de bestraling en wat gebeurt er apparaat kapot we konden weer naar het Daniel maar dat had weinig zin omdat om 16.00 de MRI scan was in het Sophia, nou 3 ziekenhuizen op een dag vind ik wel wat veel. Dus blijven wachten en een uur later was het weer gemaakt en waren we toch nog op tijd voor de MRI. Die scan blijft zo vermoeiend niet normaal wat een herrie zit je met oordoppen in en je wordt nog gek het lijkt wel of ze naast je staan te heien. En toen wachten tot vrijdag voor de uitslag. Om 18.00 waren we ook weer een thuis.
Die avond is hij maar niet naar de voetbaltraining gegaan en het was ook takkeweer dus is hij maar lekker thuis gebleven.
Woensdag en Donderdag nog bestralen
Vrijdag geen bestraling maar toch weer naar het ziekenhuis naar de dokter voor de uitslag van de MRI. We gingen echt met idee van nou wat gaat hij nu weer vertellen We gaan altijd als eerste voor negen uur anders zitten we ook maar heel de dag in de wachtkamer maar de dokter kwam binnen en we zagen het al wel een beetje aan zijn gezicht dat hij wel is met goed bericht kon komen. En ja hoor er was niks te zien op de MRI in zijn hoofd.
Nou he he eindelijk weer eens goed nieuws na 8 maanden daar hadden we eigenlijk niet van durven dromen. Dus we gingen helemaal blij naar huis. Volgende week nog 3 bestralingen en dan is het klaar voorlopig. 18 December nog even bij de dokter langs want dan wil die Ferenc ff zien en dan staat de volgende MIBG scan weer op 27 Januari 2010.

En Rick zat ook weer op de poli aan de chemo een jongetje dat we ook al 4 jaar kennen met hetzelfde ziektebeeld als Ferenc en die zat ook weer een soort van vrolijk te zijn in het ziekenhuis ondanks dat hij aan de chemo zat want na 4 jaar sloeg eindelijk de chemo aan op zijn bekken daar wilde het maar niet weg echt 2 Kanjers en ook nog allebei de zelfde dokter hebben heel bijzonder vindt de dokter.

De Cranio Sacraal Therapie gaan we gewoon mee door en 2 Dec moeten we naar Den Haag voor de Energetische Geneeswijze en woensdag moeten wel allemaal ingeent worden voor de Mexicaanse griep, vrijdag toch nog maar is gevraag of het echt nodig was. Maar Oncologen Nederland hebben bij elkaar gezeten en hun hebben besloten dat het moet.
Dus de afspraken in de agenda worden ook niet echt minder (klein beetje)
Maar ik wil gewoon meer en of die energetische geneeswijze wat is weet ik ook niet maar we moet en verder zoeken heb ik het idee want anders komen we er niet. En gezonde voeding we zijn helemaal op de biologische toer dat hebben ze 4,5 geleden al gezegd dat ik dat moest doen maar dat vond ik toen onzin en nu denk had ik het maar gedaan.
Maar ja beter laat als nooit

Allemaal bedankt voor jullie reacties ik vindt het erg leuk dat jullie het allemaal lezen zit ik hier niet voor niets te tikken

Marina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten