maandag 5 april 2010

Dag 5

17 feb 2010
Dag 5 is dan al wel weer 5 dgn geleden maar ik vond de vorige blog iets belangrijker als dag 5 de laatste dag van kuur 1.
Vrijdag is de dag van de dokter die heeft dan poli zo ook die vrijdag we moesten ff bij hem komen of alles goed ging nou dat gaat het dus geen gekke dingen. Maar toen kwam de dokter met de uitslag van de beenmergpunctie nou die was dus niet goed er zit weer 20% neuroblastoom is zijn beenmerg nou ik had er ff geen rekening meegehouden dat ik de uitslag al zo snel zou krijgen dus Marina was een beetje monddood, wat niet zo heel vaak gebeurd. Ik was er niet op voorbereid nog ff over de antilichaamtherapie gehad in Amerika maar daar werd ik ook niet veel wijzer van. Ik ben dan wel wat wijzer geworden en dat is dat hij 21 Maart ook mee gaat fietsen voor Villa Joep met ons team van 10 fietsen.
Dat vind ik wel heel erg tof dat hij dat doet.
We waren om 12.00 uur alweer thuis en Ferenc is weer naar school gegaan.
Morgen moeten we een vingerprik laten doen om te kijken hoe het met de bloedwaardes is, die laat ik altijd ff checken voordat we weggaan. De dr komt dan zelf even langs morgen maar nu heb ik mezelf voorbereid dus ik heb weer een hele vragenvuur.
Het weekend zijn we naar boord gegaan en mijn zwager is de boys komen halen en toen zijn ze ook maar gelijk daar 2 nachtjes blijven slapen ipv op internaat dat vonden ze wel wat natuurlijk. Gister waren we weer in Krotzenburg en toen ben ik maar weer teruggereden
We hebben ook tehoren gekregen dan we 26 maart de sleutel gaan krijgen van ons huis dat werd ook wel een keer tijd. Want we groeien nu toch wel een beetje uit het appartement.
Verder nog lekkker druk druk en nog een druk koffers pakken, naar ziekenhuis in R'dam, en Romain nog naar zwemles en morgenvroeg eerst nog de badkamer spullen bestellen alles is wel uitgezocht maar nog de puntjes op de I.
Ik ga er nu snel mee stoppen want het is al weer bijna middernacht en ik moet nog mijn haar gaan fohnen en nog 16 min op het matje liggen.
en en dan


Marina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten