maandag 5 april 2010

21 Maart Spin for Life

Nou zoals jullie wel aan de foto's kunnen zien het was helemaal geweldig wat een dag.
Om 6 uur liep de wekker af we moesten om 7.30 in Vlaardingen zijn. Als je wat voor het goede doel over wil hebben moet je wel vroeg je bed uit.
We waren mooi op tijd en ik mocht om 8 uur het startschot geven ( jawel met een echt pistool)
160 fietsen stonden er in een grote sporthal.
waarvan ik er 11 had bezet en ik was natuurlijk ook het eerste uur aan de beurt maar dat ging me wel goed af en dat ook nog op de vroege ochtend.
De sfeer die zat er al gelijk lekker in moet ik zeggen.

Ieder uur was er een andere spinning instructeur en er werden ook verschillende acts bijgedaan. Om 12 uur moest ik weer op de fiets maar dan op het podium samen met Leontien van Moorsel
en Leontine Steijn (villajoep).
Leontien ging ons geen gewone spinning les geven maar ze ging ons laten voelen wat zij vroeger ook had moeten door staan nou we hebben het geweten kan ik je zeggen. Maar het was wel heel erg leuk.
Om 12 uur had ik allemaal van die stoere mannen die 4 uur gingen spinnen zelfs die vonden het zwaar.
En diegene die nog nooit gespind hadden die wilden zelfs langer zo'n kick kregen ze ervan.
We hadden ook een flinke supporters aanhang op de tribune zelfs de zusters van de poli oncologie zijn gekomen die wilden ons denk ik wel is zien zweten want dat doe je daar wel.
Het gaat op den duur wel aardig stinken moet ik zeggen.
De organisatie van vlaardingen die mag ook wel wat complimenten krijgen aan alles was gedacht er komt toch heel wat bij kijken op zo'n dag.
Om 14.00 kwam Dr. Beishuizen die heeft ook 2 uur meegedaan 1e uur met Frank en het laatste uur was ik aan de beurt. Was ook een pittig uurtje het laatste moet ik zeggen. En ook wel heel bijzonder zuster Ingrid toen Ferenc 5 jaar geleden in het Sophia opgenomen werd was zij de 1e die hem verzorgde ook wel heel speciaal die heeft ook nog 1 uur meegedaan. En dan zit het er naar 8 uur op en dan is het moment daar wat er bij elkaar gespind is we hadden gehoopt er iets overheen te komen van vorig jaar dat was 105.000 euro en in deze tijd mag je dan wel blij zijn als dat lukt maar we gingen er maar liefst 65.000 euro overheen. Nou dan gaat je mond open niet meer dicht en de adrealine die bleef maar stijgen.

170.000 EURO VOOR VILLA JOEP alleen in vlaardingen en dan komen die andere 49 sportscholen er nog bij ongelofelijk daar zijn geen woorden voor.
27 Maart wordt er bekend gemaakt wat het totaal bedrag is geworden.

Ferenc is ook nog in het zonnetje gezet die heeft kaarten voor PSV - Feyenoord gehad en naar de wedstrijd mag hij naar de spelershome om daar het t'shirt wat hij gekregen heeft vol te laten zetten met handtekeningen.

Rogier Versteeg was er de man die al 19 jaar onderzoek doet naar Neuroblastoom. Pirmin die 3 jaar was toen hij Neuroblastoom kreeg en nu 21 is en die ook de laatste 2 uur heeft meegespind. Dr Beishuizen die voor zijn bijzondere patientje kwam en natuurlijk Rowald en Leontine dus ja ik kan alleen maar zeggen in een woord GEWELDIG.

Al mijn spinners die mee hebben gedaan die dag

Melanie, Dinie, Lijdia, Gert-Jan, Christiaan, Benno, Anton vd Berg, Christina, Desire, Alice, Dennis, Henri, Dave, Leon, Jeffrey, Arjan, Willeke, Jasmijn, Bart, Annegien, Linda, Nellie, Naomy, Amey, Denise, Gerralt, Gerrit, Henk, Anton, Rene, Kim, Diana, Rutger, Marcel, Daan, Evelyne, Saskia, Ingrid, Dr.Beishuizen, Frank en het Sophiateam

BEDANKT


Ja en dan is het maandag en dan begint de werkelijkheid weer om 8.45 weer in het Sophia zijn bij de Anesthesie. Frank ging dit keer en die kwam daar moest die een hele vragenlijst invullen die ik vergeten was en niet ingevuld en gewoon nog thuis lag. Frank zegt die vul ik niet in als je wat wil weten ga je maar naar de poli oncologie daar weten ze alles. Die ging hij dus niet invullen ben benieuwd of er geen klacht op de poli ligt.
We hebben weer een hele waslijst met afspraken

Vrij 26 Maart Beishuizen controle bloedwaardes
Di 30 Maart Injectie Dijkzigt en daarna na de O.K. voor Botpunctie en PAC Revisie.
Woe 31 Maart MIBG Scan
Vrij 2 April Beishuizen uitslag scan
Di 5 April begin Kuur 3


Op naar Spin for Life 2011


Marina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten