maandag 5 april 2010

Beetje Vertraging

14 mrt 2010
De blog heeft een beetje vertraging zal ik maar zeggen dag 4 en 5 staan er nog niet op.
Ik weet eigenlijk ook niet zo goed wat ik moet tikken het is allemaal goed gegaan kuur 2 zit er weer op.
Vrijdag was Ferenc weer helemaal blij want het infuus mocht er weer uit het heeft er zomaar 3 dgn ingezeten.
Vrijdag was Ricky ook nog op de poli die kwam nog ff gek doen bij Ferenc, jammer dat we niet in dezelfde week zitten met de kuur was wel gezellig geweest, ik denk alleen dat de zusters het niet zo erg vinden want die worden dan wel gek met 2 van die kanjers op zaal en dan ook nog heel de week.


Ricky en Ferenc

Dr.Beishuizen kwam ook nog even langs die had weer een hele lijst met afspraken poli bloedwaardes bekijken, MIBG scan botpuncties en PAC revisie. Hij vroeg aan Ferenc hoe het ging slecht zegt hij ik zie het zegt de dokter je hebt een greins van oor tot oor dus het zal wel meevallen denk ik.
Nog even over de behandeling over Philadelphia gehad nu maar hopen dat het 2e helft 2010 in Nederland is dat zou mooi zijn en dat Ferenc dan schoon is en die behandeling erachter aan kan.
Gisterenmorgen toen moest hij voetballen en je wil niet weten hoe snel hij uit bed was dan kan het wel.
Mooi partijtje gespeeld met 7 - 3 gewonnen
Morgen begint de school weer en krijgt hij zijn rapport ik ben heel benieuwd wat daar op staat
Op naar de spinningmarathon van volgende week zondag zal wel zweten worden.

Marina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten