maandag 5 april 2010

Dag 3

10 feb 2010
Jee wordt ik vanochtend wakker kijk ik uit het raam weer alles wit hier wordt je toch niet goed van al die kou en sneeuw ik vindt sneeuw wel leuk maar dan volgende week in Serfaus. Ik had gister enthousiast geschreven dat Ferenc vanochtend naar school zou gaan maar hij was weer is niet uit bed te krijgen zoals gewoon dus is hij maar lekker blijven slapen Toen heb ik Romain naar school gebracht en met Jesper naar de Ortho geweest en toen ik om 9.45 weer thuis kwam zat hij aangekleed en wel achter de pc
Om 10.30 waren we in het ziekenhuis eerst zijn pillen toen aanprikken op de PAC en na een half uur mocht hij eindelijk weer eten het ontbijt van vandaag was 2 Donuts, 1 Kitkat en poffertjes.
Je kan het maar lekker vinden !!!
Om 12.30 zat alles er weer in en mochten we weer richting huis maar ik moet eerst nog een naar de BVB aan het vasteland omdat daar 3 Dames zijn die ook mee gaan Spinnen 21 Maart voor Villa Joep en daar was meneertje het ff niet mee eens. En toen moest ik ook nog naar Citylens allemaal in een straal van 500 meter rond het Sophia en dat vond hij ff allemaal te lang duren en dan zet die de bokkepruik op
Als die zijn zin ook niet krijgt dan kan je dekking zoeken.
We moesten ook nog achter de verkleedpartij aan dat valt ook niet mee dan moet je eigenlijk gewoon over de Moerdijk rijden daar hebben ze tenminste wat. Alice had Romain meegenomen uit school en toen ze naar Wilco ging heeft ze hem weer thuisgebracht dat scheelde weer een ritje Dordt.
Eenmaal thuis is Ferenc gewoon weer gaan voetballen toen kon hij weer lachen want dan heeft ie zijn zin.
We zijn alweer aan het aftellen.

Marina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten