woensdag 27 februari 2013

Dag +6

Vandaag had Ferenc weinig zin om wakker te worden om 12.30 kwamen ze de kamer chemisch reinigen, wat trouwens twee keer per dag gebeurd, dus toen moest hij er wel uit. De artsen maken ook altijd hun rondje om te kijken of alles goed is maar ik zie ze liever gaan als komen. Dan komt de vraag hoe voelt hij zich, ja goed, oké want als hij ergens last van heeft echt zeggen hé want het is niet nodig om pijn te lijden. Vandaag dus in het bloed wel het smf virus gevonden, grrrrr daar zat ik niet op te wachten maar het hoort er allemaal bij totdat hij zelf zijn leukocyten weer aan gaat maken en dat duurt nog een paar dagen helaas. Op de gang kwam ik de big boss van hier tegen en ook nog maar is ff aan hem gevraagd hoe dat nou zat want het bevalt me helemaal niet. Inderdaad tot hij weer leukocyten aan gaat maken gebeuren deze dingen en die moeten goed bestrijd worden, voor deze virus krijgt hij nu twee maal daags Foscavir. En zo komt er iedere dag wel een goedje bij. Ook toch weer één keer gespuugd vandaag maar daarna was hij weer kiplekker en heeft hij drie mini Berliners op uit de vriezer uiteraard en eerst weer gevraagd of hij dat wel mocht, dat eten komt ook nog wel wat bij kijken wat hij wel en niet mag, hij mag meer niet als wel zal ik maar zeggen. Vanmiddag heeft hij ook nog een zakje trombocyten gehad want die waren weer wat aan de lage kant, daar kreeg hij weer jeuk van ook nu weer aan de bel getrokken en ja hoor daar kwam de Fenistil daar wordt je nogal moe van en toen is hij in slaap gevallen en pas om 19.00 weer wakker geworden, nog even gefietst fris gewassen en nu is het weer voetbalavond en de vraag is wanneer hij weer is gaat slapen, geen idee ik denk dat hij later maar nachtportier moet gaan worden het is net een uil leeft meer s'nachts als overdag.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten