maandag 18 februari 2013

Dag -3

De bloedwaardes zijn aardig aan het dalen, dat is een goed teken dag 0 komt aardig in de buurt.
Nu wordt het extra voorzichtig zijn met alles, hij moet nu ook 2x per dag gewassen worden en ook 2x alles schoon aan, 2x per dag bed verschonen enz.

Vandaag heeft hij ook nog zomaar serieus anderhalf uur aan zijn huiswerk gezeten, en verder gaat het zijn gangetje.

Ik neem nog trouw om de zes uur 1000 paracetemol want ik geloof niet dat ik het met minder ga redden. Hoe meer injecties hoe meer ik hier en daar ook wel ga voelen.
Morgen dan is het zover dan ga ik met Evelyne naar Tübingen en woendag begint dan de stamcelaferese.

Even een gekke foto van Ferenc die hij zelf heeft gemaakt.



1 opmerking:

  1. Haha dat gekke ding heeft hij vorig jaar van mij met de kerst gekregen
    dat hij die nog heeft. En heel veel succes met de stamcelaferese xxx

    BeantwoordenVerwijderen