vrijdag 22 maart 2013

Dag +28 / +29

Gisteren was het dan zover Ferenc kreeg zijn ontslag. Ik heb eerst het elternhaus leeg gehaald het leek wel of er geen eind aan kwam de auto zat al bijna helemaal vol en de spullen van Ferenc moesten er ook nog in. Om 9.30 was ik in het ziekenhuis maar hij lag nog lekker te slapen en ondanks dat hij naar huis mocht had hij weinig zin om wakker te worden. De arts kwam langs en die vertelde dat er een waarde in zijn urine ligt aan het stijgen was, van een bepaalde virus maar daar ben ik de naam alweer van kwijt ik zal er woensdag weer is naar vragen, hij wilde vast Festide geven uit voorzorg en de andere arts wilde het aankijken tot woensdag toen is hij gaan bellen met Dr.Lode en die wilde ook dat het nu alvast gegeven ging worden. Dat betekende wel dat hij nog ff paar uurtjes langer moest blijven. Nou die paar uur op zes weken maakt ook niet meer uit. Om 16.00 zat alles erin, naald eruit en wegwezen. Alle weerbeelden hebben we weer voorbij zien komen die 760 km, het is nu te hopen dat we van die sneeuw af zijn, we hebben wel genoeg gehad deze winter was er in NL geen sneeuw dan lag het wel in Dld en andersom hetzelfde. Om 22.00 waren weer thuis en konden we weer lekker ons eigen bedje in.

Vandaag de dag weer in het teken van bakker, slager, supermarkt, apotheek, school, wassen en ga zo maar door. Jesper en Romain zijn helemaal hieperdepiep zo blij dat Ferenc weer thuis is. Hij is even een frisse neus wezen halen buiten en er moest natuurlijk wel een bal mee. Hij wordt wel helemaal knettergek van mij, handen wassen, mondkapje voor, geen water uit de kraan maar uit die fles, pillen nemen dat is al een hele dag taak, niet zus niet zo daarop letten en dan denkt hij ik wordt gek van dat mens, maar dat kan me niets schelen dat hij dat denkt het is voor zijn eigen best wil. Ik heb nog familie bij de politie werken misschien kan ik hun pak een paar maanden lenen.

Ik denk niet dat ik nog iedere dag ga schrijven maar geen nieuws is goed nieuws.

1 opmerking:

  1. Laten we daar vanuit gaan en laten we dan maar hopen dat het allemaal goed nieuws is en dat je niet meer hoeft te schrijven wens jullie alle geluk en gezondheid toe en wie weet zien we elkaar wel eens Sterkte

    Et.

    BeantwoordenVerwijderen