zaterdag 16 maart 2013

Dag +23

Toen ik vandaag weer hier in het ziekenhuis kwam en ik de deur open wilde maken van Ferenc zijn kamer zie ik in een keer dat het plakaat weer op de deur hangt. Oke maar even aan de zusters gevraagd wat er aan de hand was, er was niets aan de hand maar de dokter himself had vandaag dienst en die vond het geen goed idee dat ik in mijn eigen kleren en alleen maar een mondkapje voor naar binnen ging. Of ik alsjeblieft weer het mooie huidskleurige ziekenhuis pakje aan wilde doen inclusief blauwe schort en mondkapje, om alle risico's uit te sluiten. Mij maakt het allemaal niets uit als ik maar weet wat ik moet doen het scheelt een hoop was dat is dan wel weer lekker.

Alle voeding is nu afgebouwd, het infuus wordt steeds minder hij moet nu de pillen zo gaan nemen en dat zijn er nogal wat en dat blijft voorlopig zo. 

Morgen de dag van het Spinningevent in Vlaardingen, Frank en de rest van het team gaat zich morgen weer in het zweet werken voor Villa Joep

Geen opmerkingen:

Een reactie posten