vrijdag 15 maart 2013

Dag +22

We hebben weer gewisseld de laatste week mag ik doen. Het was weer ff wennen moet ik zeggen zo'n eerste dag maar morgen gaat het weer beter dan zit ik weer in het ritme. De vetten die hij kreeg zijn gestopt, de rest is wat omlaag gezet en zo gaan ze alle medicijnen afbouwen, dinsdag moet alles via het infuus gestopt zijn want dat gaat hij weer naar de o.k. voor de Broviac te verwijderen en een nieuwe PAC te plaatsen. Na vijf weken heeft de arts de touwtjes weer wat gevierd en hoef ik alleen nog maar het mondkapje op. Bloedwaardes vandaag HB 6.6 Tr. 168 L. 2.74 N. 1.52

Ik had een pakketje bij voor Ferenc op de foto kunnen jullie zien wat er allemaal inzit, zoveel niet te geloven ook vaak een persoonlijke boodschap erbij zo ook van de burgemeester van Venlo.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten