zondag 3 maart 2013

Dag +10

Iedere ochtend om 6.00 doet de nachtdienst bloed afnemen zodat alle waardes al vroeg binnen zijn, en als ik hier dan s'ochtends op de afdeling binnen kom lopen is dan ook standaard de eerste vraag hoe zijn de bloedwaardes er kan nog net gute morgen aan vooraf. Vandaag zat er een lichte stijging in zijn Leuco's gisteren had hij nog 0.280 en vandaag 0.980 Yessssss nu zo doorzetten dan gaat het de goede kant op, maar niet te enthousiast zijn want je weet maar nooit er kan nog van alles gebeuren. We blijven voorzichtig maar Ferenc zegt dat hij over twee weken thuis is. Ik zeg dat het niet gaat lukken maar je weet het nooit met hem. Zijn trombo's waren nog wel gezakt naar 15 vandaar dat hij vandaag weer een zakje trombocyten heeft gehad.

Gister hadden we natuurlijk nog het discussiepunt het ei, nou de zuster die er was die zegt mijn moeder heeft kippen en ik neem morgen echte verse eieren mee, nou verser kan het niet, en ja hoor vanmiddag kwam ze met een doosje eieren. Volgens Ferenc nu de liefste zuster van de afdeling haha. Ik heb er wel roerei van gemaakt want dan weet ik zeker dat het goed doorbakken is, met een duits broodje erbij heeft hij heerlijk gegeten.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten