woensdag 8 september 2010

Weer een berichtje

Hier zijn we dan weer een keertje kuur 8 is goed verlopen we zijn inmiddels al weer 1,5 week verder de vrijdag in de kuur moesten we nog even langs de dokter die had weinig te melden alleen dat de scan was verzet van de 8e naar de 15e sept kwam ons wel niet zo heel goed uit want alles aan boord was gepland rond de 8e maar we hebben niet zo heel veel te vertellen en de dokter vind dit beter !! Dus dan doen we het maar weer.
Hij zei ook nog dat hij nog niets wist van de behandeling in Amerika ik vroeg als de therapie in NL geweest zou zijn of Ferenc er dan voor in aanmerking zou komen want dan beslist hij natuurlijk met nog meerdere artsen
maar daar deed hij geen uitspraak over daar schiet ik ook niks mee op toen heb ik nog maar ff verteld dat ik vind dat Ferenc het juiste persoon is voor die therapie ik ben wel geen dokter maar wel bijna nou daar deed hij ook al geen uitspraak over nu kwam ik natuurlijk nog niet veel verder. Gewoon een beetje geduld hebben is best moeilijk voor mij.

Verder was Pim vrijdag nog jarig die werd 4 en het was een beetje een chaos op de poli de kuur was niet binnen ook een erg vreemd verhaal dus hebben we een uur langer op de poli gezeten.

Ferenc en Pim

Vrijdag niet naar Sophia voor een bloedbeeld dat mag dinsdag 7 sept als hij aangeprikt moet worden voor de scan.

Agenda van volgende week

Di: 14.00 aanprikken Sophia en bloedbeeld
dan naar Dijkzigt voor Injectie Radioactieve stof
weer naar Sophia naald eruit te halen

Wo: 10.15 Mibg Scan

Vrij: 9.20 Naar Beishuizen voor de uitslag van de scan.

en dan weer die volgende week 20 t/m 24 sept Kuur 9

Geen opmerkingen:

Een reactie posten