donderdag 25 november 2010

Kuur 11

Zo hier ben ik weer met een blog van kuur 11 maar we zijn inmiddels alweer een week verder zodat ik toch weer even goed moet nadenken.
We hadden natuurlijk een behoorlijke stress week achter de rug en maandag was het weer tijd voor de kuur.
Ferenc was vorige week ook erg moe maar aan zijn bloedwaardes lag het niet want die zagen er goed uit.

Hb            6.2
Trombo's  212
Leuco's     3.1
Neurto      1.5

Met deze waardes is hij zijn kuur gestart.
Woensdag was hij er helemaal klaar mee hij kon zelfs niet aardig doen tegen de dokter nou dat wil wat zeggen.
Maar dat mag ook wel na 11 keer dat is niet zo heel gek.
Woensdag zijn we nog even naar de huisarts geweest om zijn wratten aan te laten stippen op zijn vingers maar dat wilde ze de keer ervoor niet doen. Die assistente zegt dat doe ik niet weet je wel hoe zeer dat doet op je nagelriemen nou zegt Ferenc ik ben wel wat gewend maar ze deed het dus niet.
Toen de 2e poging en gelukkig was de andere assistente er en de dokter zelf en die gingen het wel proberen eerst eentje en als het heel zeer zou doen dan stopte ze gelijk, maar hij heeft een erg hoge pijngrens dus alles is aangestipt. Nou moet hij eigenlijk over 2 weken weer maar dat zit hij in zijn dalletje met zijn waardes dus dan maar 3 weken ertussen.
Ze begon ook gelijk of wij de griepprik kaarten niet hadden gehad, ik zeg jawel maar die liggen in de prullenbak dat was dus niet de bedoeling, ik zou het eerst wel even na vragen in het ziekenhuis of dat moet.
Donderdag avond wilde hij wel gaan trainen maar daar was ik het ff niet mee eens meningsverschilletje maar uiteindelijk heb ik gewonnen.
Vrijdag waren we wat laat en ik moest ook om 12.15 weer terug zijn voor de rapportbespreking.
Maar het kon allemaal net, iedereen stond klaar en nog even aan de dokter gevraagd hoe het nu zit met die griepprik idd wij moeten die dus gewoon hebben alleen Ferenc niet want dat heeft geen zin als hij aan de chemo zit. Om 11.50 was hij klaar en toen snel naar school.

Hij heeft een heel erg goed rapport het mooiste in zijn schoolperiode en dat met toch heel veel gemist te hebben maar hij gaat nu eindelijk eens serieus nemen, het heeft even geduurd maar in groep 6 is het dan toch gekomen.
Ook gelijk de rapport bespreking van Romain gehad, ja en dat wordt volgens mij ons studie wonder die gaat heel erg goed we kunnen het zelf bijna niet geloven.
En Jesper die kwam s'middags ook met zijn rapport thuis en ook die heeft heel erg goed zijn best gedaan.
En nu het allemaal volhouden dat zou fijn zijn.

Zaterdag was er weer voetbal natuurlijk maar we hadden er een heerlijk zonnetje bij.

Ferenc in actie
Jesper met 0-4 verloren
Romain een gelijkspel 2-2
Ferenc met 1-6 gewonnen waarin hij weer een paar mooie doelpunten heeft gemaakt.

Zondag hebben we mijn verjaardag gevierd want ik heb er ook weer een jaartje bij.
Nu weer 3 weken rust waarvan er inmiddels alweer 1 week om is, wel tussentijd even naar de poli voor een vingerprik en 13 dec start kuur 12 de laaste.


xx Marina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten